הדרך הביתה - הילה ארוון

תקציר:

גאיה הדר הייתה בטוחה שהיא בכיוון הנכון. היא עזבה את המושב הדרומי המנומנם שבו גדלה, בנתה את חייה בתל אביב ותחזקה משרה נחשקת בחברת היי-טק, מערכת יחסים עם בן זוג נאה ומצליח וחיי חברה תוססים.
אבל דווקא אז, ביקור אצל הוריה במושב מתחיל רצף של התרחשויות בחייה, שמסיט אותה ממסלולה הבטוח והידוע מראש. בין מסדרונות מגדלי המשרדים בעיר הגדולה לבין טורי השיחים בחממות של הוריה, משהו חדש מתרקם בחייה של גאיה. בין רחובות הכרך הסואנים לבין שבילי המושב הפסטורליים, היא מגלה דברים חדשים על עצמה ועל הסובבים אותה.
צעד אחר צעד גאיה מתקרבת אל האושר ואל המקום שאליו הלב שלה שייך. אבל היכן הוא המקום הזה? ואיזו מן הדרכים מובילה אליו?
"הדרך הביתה" הוא סיפור על צמיחה מתוך רגעי משבר, התגברות על דעות קדומות ובעיקר סיפור על אהבה בלתי צפויה

הסקירה שלי:

את הספר הזה רכשתי אחרי שקראתי את כחותם על לבך וסודות באחוזת השושנים של הסופרת וכל כך אהבתי אותם, זה היה ברור שארכוש גם את הספר הזה.

קשה לי לכתוב יותר מידי על מה הסיפור בגלל שכל מילה שלי תהרוס לכם את החוויה בקריאת הרומן הרומנטי המצוין הזה.
אני רק אגיד ואגלה שהילה שילבה ברומן המיוחד הזה את המציאות היומיומית שלנו בישראל עם האזעקות, צבע אדום, חיילי המילואים, הדאגה שנטמעת לכולנו בלב ובכללי היא מעבירה בדפי הספר את כל הרוח הישראלית שמאוד מוכרת ואהובה לנו.

כבר אמרתי בסקירותיי שהסופרת הזו יודעת לכתוב רומנים בצורה כל כך מהפנטת. גם שהיא מובילה אותנו ברומן במאה ה21 יש הרגשה של תמימות, של חמימות ושל מעטה סודיות ברגשות שנרקמים שם והכל מרגיש מאוד אמיתי ונכון.
קשה להסביר את הרגשות שיש שקוראים את הספר הזה, אין פה פנטזיה, אין פה סרט קיטשי והכי חשוב, אין פה גבר עשיר כקורח עם אישה של סוגרת את החודש שמתאהבים ברגע שעיניהם נפגשות.
יש פה דמויות עם עומק ואופי שעברו לא מעט וכל מה שעברו מורגש עליהם בכל תנועה ובכל צעד שלהם.

אני מהופנטת מהספרים שלה – אני מודה.
אני ממליצה בחום לקרוא את הספר הזה ופשוט ליהנות מרומן שמרגיש נכון בעצמות!

שתף סקירה

Facebook
WhatsApp
Email
פרסומת
יעל ועקנין

יעל ועקנין

עורכת ספרותית, בלוגרית ותולעת ספרים

לכל הסקירות של יעל

כל הזכויות שמורות ל YAELBOOKS

דילוג לתוכן