Pink Bits – J.B. Heller

הניקוד שלי לספר

4.7/5

תקציר:

Did you know the medical term for a butt crack is intergluteal cleft?

My name is Reagan, and spouting random facts like this one at inopportune moments is my affliction. I’m chronically awkward, socially inept and completely lack a filter. Believe it or not, men do not find these attractive traits.

When my sexy-as-sin neighbour barges into my apartment at the arse crack of dawn, everything changes. For some strange reason, my brand of crazy doesn’t send him running for the hills. Instead, he settles in for a nap on my couch…

Oh, and did I mention he was completely naked

הסקירה שלי:

בספר הזה נתקלתי ממש בטעות כשחיפשתי קומדיה רומנטית באמזון ותרשו לי לומר לכן שמצאתי אוצר! לא רק הספר הזה אלא הסופרת הזו בכללי – קראתי כבר מעל 6 ספרים שלה מאז הספר הזה וכל אחד נמצא גבוה ברשימות שלי. 

אז הספר הזה התחיל מצחיק. מה זה מצחיק? צחקתי בקול ממש! יש שם הומור שאפשר לראות רק בטלווזיה ואיכשהו הסופרת הצליחה להעביר את ההומור הזה לספר – גרמה לי להצליח לראות בעיניים שלי את המבטים שלו או שלה כשמשהו קרה (למשל כשרייגן התעלפה מהדם) אני צחקתי בכזו הנאה שידעתי שזה רק ישתפר.

זה ספר קצר – כולה 130 וקצת עמודים בקינדל וזה הדבר היחיד שמבאס בספר הזה – שאין לו עוד עמודים! אבל ההנאה לא נגמרת פה כי אנחנו נתקלים בזוג הזה בספרים הבאים בסדרה (תודה לאל).
רייגן – אחת הדמויות היותר טובות שקראתי. אני כל כך אוהבת את הקלאמזיות האלו שנתקלות בכל דבר ומקללות בשקט כי הן קיבלו מכה כואבת מהקלאמזיות שלהן (מודה, אני כזו).

אבל למרות הקלאמזיות של רייגן, חוסר הטאקט שלה – היא פשוט אומרת כל. מה. שהיא. חושבת  – היא אדירה! היא הייתה מהממת, אמיתית ומיוחדת ביותר.

נעבור לגיבור שלנו, רת' – נכון שהוא לקח קצת קשה את העבר שלו וכמו כל גבר בספרים שלנו – לא רוצה זוגיות – ההיכרות שלו עם רייגן, ההבנה שלו ל"שגעונות" שלה, הערצה שלאט לאט הוא מרגיש אליה והאהבה שהוא לא ציפה לה – הכל היה מקסים ביותר.

בסופו של דבר הוא לא נלחם עם עצמו יותר מידי ונתן לנו ולרייגן המהממת HAPPY END כמו שצריך. 

הספר הזה פתח בפניי סדרה מלאה בהנאה ואני ממליצה בחום!

נ.ב אחרי שתסיימו את הספר הזה, עברו לספר הבא בסדרה –  Blue Beaver 

נ.נ.ב (לא סגורה שאני יודעת אם באמת יש דבר כזה) – יש סדרה נוספת ממש טובה של הסופרת בשם Unexpected Lovers – הספר הראשון בסדרה – The Covert Cam Girl 

לחצו כאן לראיון עם הסופרת

יעל ועקנין

עצמאית, בלוגרית ותולעת ספרים

שתף סקירה

דילוג לתוכן