Joke's On You – Lisa Becker

הניקוד שלי לספר

4.2/5

תקציר:

A practical joking rock star. A cash-strapped jewelry designer. Can the prankster get serious enough to turn a one-night stand into lasting love?

After the breakup of Kings Quarters, Oliver Eastland joins a new band on tour where he’ll do much of the same: make music and perpetrate practical jokes on his new bandmates. Despite the perks of band life, he’s eager to make an enduring romantic connection.

Rowan Edwards is an aspiring jewelry designer slogging away her days as an assistant photo editor while enduring the sexual harassment of her lecherous boss. Under a mountain of college debt, she can’t yet afford to leave her job and pursue her artistic dreams.

But when Oliver and Rowan hook up for an epic one-night stand, can Oliver prove he’s no joke and their love is meant to last?

If you love steamy rock stars, witty banter, practical jokes, villains who get their comeuppance, and combustible chemistry rolled into a fast-paced story, buy now or read for free with Kindle Unlimited.

*Joke’s On You is the third in the Starfish: A Rock Star Romance series (after Starfish and Dear Future Self) but can be read as a standalone.

Trigger warning: Workplace sexual harassment

הסקירה שלי:

זה הספר השלישי בסדרה והספר שלו חיכיתי כי באמת עניין אותי לדעת אם אוליבר יפסיק עם השטויות שלו ומי זו שתתפוס אותו בחכה. .

מה גם שידעתי שהקריינים זה קונור קרייס (אתם יודעים כבר שהוא הפייבוריט שלי) וסטלה האנטר שאותה עוד לא הכרתי לפני אז ברור שזה עוד סיבה לשמוע את הספר.

אז, קודם כל – בחירת קריינים מצוינת! קונור, כמו תמיד, עשה עבודה מצוינת בתפקיד אוליבר.

מאוד אהבתי את סטלה. היו לה רכות ויציבות בטון שלה, והקול שלה השתלב מצוין עם קונור.

 

הספר עצמו היה פשוט כיפי – ספר קליל, קצר, מהנה וסקסי.

אהבתי שהסופרת הצליחה להוסיף רובד עמוק ורציני למרות שכל הספר באמת היה ממש קליל.

אהבתי שהדמות הנשית הייתה חזקה אבל גם מציאותית (גם אם התעצבנתי באיזשהו שלב כי היא שתקה ולא עשתה כלום – אני יודעת שזה לא קל לעמוד מול דבר כזה), ואהבתי שאוליבר היה כל כך מתוק ומעלף והוא שיחק אותה בסוף! מושלם הוא היה מושלם!

האמת חששתי מהקונפליקט המתבקש בין אוליבר לרואן (כמו שיש כמעט בכל ספר) כי הסיפור הלך כל כך טוב, והחיבור של אוליבר ורואן היה כל כך יפה וייחודי שפחדתי שהקונפליקט יהיה מיותר או לא מתאים.

אבל הופתעתי לטובה שהסופרת הביאה לנו סיפור שמתחיל קליל, ממשיך קליל וסקסי ומסתיים בצורה מושלמת.

זה באמת היה סיום נהדר לסדרה.

הספר הזה היה בדיוק מה שהייתי צריכה באותו רגע, ונהניתי מכל רגע.

יעל ועקנין

עורכת ספרותית, בלוגרית ותולעת ספרים

שיתוף

דילוג לתוכן