Desires Uncovered – Ayla Asher

הניקוד שלי לספר

4.7/5

תקציר:

It was supposed to be a casual affair…

Dr. Teresa Roe moved from the bustling city to small-town Pennsylvania, hoping the slower pace would help her focus on finding a partner and building a family. Unfortunately, life had other plans, and Teresa finds herself single in her mid-forties, unable to have the children she craves. Determined to focus on the positives, she builds her thriving therapy practice and joins a hook-up app looking for a fun, no-strings-attached affair.

 

Mark Lancaster has no time to date or cultivate a relationship, so meeting women on hook-up apps is perfect for his busy schedule. When he meets Teresa, he can’t believe his fortune at finding someone so smart, sexy, and funny. In fact, his casual affair with her quickly becomes the highlight of his hectic life.

When Mark decides to run for County District Attorney, his opponent quickly reveals their relationship, spinning their affair as nefarious and creating a scandal that almost derails the campaign. Thankfully, Teresa agrees to enter into a fake engagement, saving him from ruin. But the road to victory isn’t easy, and as they grow closer, the relationship they both swear is casual begins to grow into something real…

 

Can two fiercely independent souls find true love amidst scandal

הסקירה שלי:

ספר שלישי בסדרה של הארדור קריק.

הספר הוא על מארק, עורך דין (חלק מהחבורה הטובה של העיירה), הוא פוגש את טרזה באפליקציית היכרויות כמו טינדר והם נכנסים לשגרה קטנה של מפגשים דו שבועיים למטרות הנאה בלבד רק שאחרי שלושה חודשים הכל משתנה…

אחרי שהתחלתי את הספר הזה כבר הבנתי מה הסופרת עושה בסדרה הזו בצורה כל כך מופלאה ורגישה.

זו סדרת ספרים קלילה וזורמת שעוסקת בנושאים מורכבים וקשים; התמכרות, אבל, בעיות פוריות, התעללות בנשים ובריונות והצורה שהסופרת מעבירה את הנושאים האלו בצורה כל כך עדינה, רגישה, קלילה ועדיין עמוקה וכואבת זה אומנות לשמה. 

הסופרת לקחה נושאים לא קונבנציונליים ורגישים מאוד וכתבה אותם בצורה כל כך מחושבת וטובה בספרים שהם הצליחו להוציא את העומק של הנושאים, ההתמודדות איתם והמודעות יחד עם צחוק, אהבה ותקווה.

אני יודעת שחלק דווקא ישימו דגש שבסדרה הזו יש סיפורי אהבה לזוגות בגילאים 30-40 (סוף סוף) אבל אני דווקא הוקסמתי מהנושאים העמוקים שהובאו בצורה כל כך מאוזנת עם הומור וכאב.

מארק הוא מדהים. הוא בהחלט גיבור כלבבי. הוא ג'נטלמן, הוא עובד חרוץ, הוא בן ואח לתפארת, הוא דואג, מפנק, אכפתי ורגיש בצורה כל כך מקסימה שהוא שם את הגברים האחרים בכיס הקטן שלו.

יש לי סייג קטן לגביו בנושא ה"התמודדות" שלו עם העניין של טרזה (שלא אפרט מהו) אבל סה"כ הוא היה מותק.

טרזה – איזה עוצמות באישה אחת. אני, כאחת שהתמודדתי עם בעיות פוריות משל עצמי עד שהבאתי לעולם את האוצר שלי, אני מבינה את הכמיהה שלה לילד. את הרצון שלה לילד ביולוגי והמרדף אחרי החלום הזה. לצערי, כמו לטרזה לא לכולן זה מצליח והלב שלי מלא תפילה לכל אחת שעדיין חולמת להקים משפחה משלה.

אני ממש שמחה שהסופרת לא הלכת בדרך הרגילה והוסיפה "נס" שהגיבורה שלנו בסוף כן נכנסת להריון למרות שאמרו לה שהיא לא יכולה.

לסיים ספר ב- "אושר ועושר" זה מאסט אבל לפעמים צריך גם ריאליות לצד הפנטזיה שאנחנו קוראים.

כיף לראות את הגיבורים מהספרים הקודמים מופיעים גם בספר הזה עם נוכחות חשובה ומרכזית.

אני – אהבתי 😊

כל הספרים בסדרה:

ספר 1 – Hearts Reclaimed

ספר 2 – Illusions Unveiled

ספר 3 – Desires Uncovered

ספר 4 – Resolutions Embraced

ספר 5 – Passions Fulfilled

קיבלתי עותק ARC מהסופרת בתמורה לביקורת כנה

לחצו כאן לראיון עם הסופרת

יעל ועקנין

עורכת ספרותית, בלוגרית ותולעת ספרים

שיתוף

דילוג לתוכן