America's Geekheart – Pippa Grant

הניקוד שלי לספר

5/5

תקציר:

Remember that time you accidentally sexted your in-laws?

Yeah. I just did that. Except worse. Now my million social media followers are reading and sharing the rude, smartass message I meant to send privately to my little sister…and I’m officially public enemy number one.

I’m Beck Ryder. Former boy bander. Underwear model. Fashion mogul. And I just buried my entire leg in my mouth—not just my foot—modern internet style, and publicly insulted my sister’s neighbor.

Sarah Dempsey.

Also known as the woman of my dreams, who loves geeky TV shows, baseball, and giraffes, who’s just as turned on by food as I am, and who has a huge secret that I didn’t see coming.

Now it's time to grovel and apologize publicly on social media and hope that those same followers who helped start the raging shitstorm will help calm the waters.

Because Sarah doesn’t want the spotlight. For very good reasons that I can’t tell you right now and trying to convince her to be my fake girlfriend to fix this mess and make me look like less of a jackass is worse than taking a kick to the nuts by Jackie Chan.

And I thought modeling underwear made me feel naked.

Trying to start a relationship in the era of the twitterazzi isn’t all that it’s cracked up to be

הסקירה שלי:

הספר השני בסדרת Bro Code.

חיכיתי להגיע לספר הזה בגלל שקיבלתי הצצה לדמות של בק בספר הקודם אבל לא ידעתי כמה אוהב את בק בספר הזה.

לא סתם קוראים לסדרה Bro Code. בק ועוד כמה חברים (שיש עליהם את הספרים הבאים) היו בצעירותם בלהקת בנים – Bro Code (יעני הבקסטריט של העולם של הסופרת).

הלהקה התפרקה וכל אחד הלך לדרכו. בק הפך להיות דומן הלבשה תחתונה והלבשה בכללי למותג שלו והוא שווה עכשיו המון כסף.

שרה היא אישה פשוטה (סתם, היא לא אבל אני לא רוצה לגלות לכם למה 😉) שמקדישה את זמנה והשכלתה להצלת חיות נכחדות – דבורים, ג'ירפות וכו ובטעות מקבלת ציוץ בטוויטר מלא אחר מאשר בק שכותב לה משפט סקסיסטי ורע ביותר שגורם לכולם ממש לשנוא אותו, וגם גורם לשרה לשנוא אותו כמובן.

שרה היא גיקית שמתחבאת מאור הזרקוקים (וכמו שאמרתי, יש לה סיבה ואני לא רוצה לגלות לכם) ובק שלא ביודעין, החזיר אותה לקדמת הבמה. הוא מציע לה להתחזות לבת הזוג שלו לכמה שבועות כדי ששניהם יוכלו לתקן את התדמית השלילית שנגרמה מהציוץ.

אני אכתוב בקטנה מה חשבתי על הספר אבל אני אכתוב בגדולה (יש דבר כזה?) מה חשבתי על בק.

בק מושלם! זהו, אמרתי את זה. בק הוא אחת הדמויות היותר חמודות, מצחיקות, שנונות, מהנות, ישירות שיצא לי לקרוא.

אתן לכם דוגמא ברק ושרה מנהלים שיחה סוג של מלב אל לב עם גילויי סודות ויש קצת רצינות בשיחה ואז זה – זה תרגום שלי אז כמובן שזה פרי סטייל לשפת המקור:

שרה: "אתה יודע מה ממש טיפשי?"

בק: "חלב סויה?"

מבינים את הראש של הבחור?? אני צחקתי בקול!

אז בק הוא מהמם. הוא מותק אמיתי. לא ילד קטן שבורח מהאהבה ולא ילד שבוכה שלא רוצה זוגיות. הוא בחור מקסים וממש קל לאהוב אותו… אפילו לשרה (שהיא הקשחה יותר מביניהם).

יש שם כמה הפתעות בסיפור הזה. יש שם שידור חי של ג'ירפה בהריון שעומדת להמליט. יש שם חזיר בטוטו ויש שם כוורת דבורים – אני צריכה לומר יותר מזה?

ספר מצוין, מומלץ מהמם, מתוק וקראתי אותו פעמיים וחצי. חצי זה כי רק רציתי עוד קצת מבק לפני שהמשכתי הלאה.

כל הספרים בסדרה

ספר 1-  Flirting with the frenemy

ספר 2 – America's Geekheart

ספר 3 – Liar, Liar, Hearts on Fire

ספר 4 – The Hot Mess and the Heartthrob

לחצו כאן לראיון עם הסופרת

יעל ועקנין

עורכת ספרותית, בלוגרית ותולעת ספרים

שיתוף

דילוג לתוכן