ראיון עם הסופרת פיפה גרנט

אודות הסופרת:

פיפה גרנט היא סופרת רבי המכר של USA Today שכותבת קומדיות רומנטיות שיגרמו לדמעות לזלוג עד הרגל.

כשהיא לא קוראת, כותבת או ישנה, היא מוכתרת כעובדת החודש כאמא בבית ועקרת בית שמנסה להכין את השדים המקסימים שלה להיות חלק פרודוקטיבי בחברה האנושית, וכל זה בזמן שהיא מפנטזת על טיולים ארוכים על החוף עם עוגיות שוקולד צ'יפס חמות.

היא מאמינה שאהבה, צחוק ובייקון הם הכוחות החזקים ביותר ביקום. כשהיא לא כותבת, היא מגדלת את שלושת ילדיה המצחיקים והלא צפויים עם הגיבור האמיתי שלה.

אם אתם מחפשים לקרוא יותר, ג'יימי פארל הוא האלטר אגו של פיפה גרנט. היא מחברת את סדרת Misfit Brides Series  ואת Officers' Ex-Wives' Club Series.

שאלות לסופרת פיפה גרנט

1 – האם תמיד רצית להיות סופרת?

כן! רציתי להיות סופרת לראשונה כשהייתי בת 8 ואהבתי מאוד את הסדרת רמונה קווימבי של בוורלי קלירי. לקחתי חופש מהכתיבה ככל שהתעסקתי יותר בפעילויות בתיכון ובקולג', אבל חזרתי לזה זמן לא רב לאחר שהתחתנתי. אני כותבת כבר כמעט 20 שנה כבוגרת, ואני אוהבת את זה!

2 – כשאת מתחילה סדרת ספרים – האם את יודע מראש מי יהיו הזוגות שיופיעו בספרים הבאים? את יודעת מה תהיה העלילה?

אני רוצה, אבל לעיתים קרובות אני לא רוצה. זה יהיה הרבה יותר קל אם אוכל לתכנן כל כך הרבה זמן מראש, אבל המוח שלי לא אוהב לעבוד ככה. למרבה המזל, למדתי לסמוך על התהליך שלי, והכל נוטה להסתדר.

3 – האם כתבת ספר והחלטת לא לפרסם אותו?

כן. בסתיו 2020, עבדתי על ספר חדש בעולם חדש והיה בו משהו שפשוט לא עבד כמו שצריך. יש לי רמה מסוימת של איכות שאני מצפה מעצמי, ולא הרגשתי שהספר הזה מגיע לזה, אז הנחתי אותו בצד. אולי אחזור אליו מתישהו בעתיד אם אבין כיצד לפתור את זה אבל בינתיים זה קבור בכונן הקשיח שלי.

4 – לפי מה את בוחרת כריכה לספר?

אני עובדת עם מעצב כריכה שלוקח תמונות שאנחנו מוצאים ורוכשים מצלמים בלעדיים וגורם להם לנצנץ לחלוטין. המעצב שלי נהדר, ואני מצאת שלפעמים אני מחפשת ומחפשת את התמוה הנכונה לספר, לפעמים אי צריכה להתרחק ולתת ליקום להתערב, ואז התמונה הנכונה תופיע בפיד באינסטגרם ואני אפנה לצלם ופעמים רבות אני מגלה שהמועדפים עליי עדיין פנויים לרכישה. זה כיף שדברים פשוט נופלים למקומם.

5 – מאיפה קיבלת את ההשראה לסיפורים?

הם מגיעים מכל מקום! לפעמים מם באינטרנט יניע רעיון לסצנה, כמו הסצנות שפתחו את הספרים Charming as puke  ו-The grumpy player next door. או שלפעמים אני אשמע משהו כשאני בחוץ, או שלפעמים אני אצפה בתוכנית טלוויזיה שמעלה שאלה שאני מרגישה שאני צריכה לענות בספר.

6 – מי הזוג האהוב עליך שכתבת עליו?

אוי, זה קשה! למשך הרבה זמן אלו היו Back and Sarah מהספר America’s Geekheart, בגלל שבק (Back) היה לי בראש כמה שנים לפני לפני שהיה לי מזן פנוי בלו"ז לכתוב אותו. אבל אם אתם רוצים לפגוש את Back אתם צריכים להתחיל עם  Flirting with the frenemy, שעוסק באחותו שמתאהבת בחבר הכי טוב שלו. ואז תוכלו לעבור לזוג האהוב עליי כרגע וזה Levi and Ingrid בספר The hot mess and the heartthrob. אני מרגישה שאינגריד היא כל אישה בשנת 2020. אני פשוט אוהבת אותה.

7 – כמה זמן לוקח לך לכתוב ספר אחד?

כתבתי ספרים תוך חודש בלבד. ופעם לפני שפורסמתי, הקדשתי ארבע שנים לכתיבה ושכתוב של ספר אחד. אבל אני שמה לב שיוצא לי בהערכה גסה 3 חודשים בממוצע לכתוב ספר מההתחלה ועד לסוף בימים אלה.

8 – מה הז'אנר שאתה הכי אוהב לקרוא?

אני מעריצה קומדיות רומנטיות. אני אוהבת לצחוק אז כל מה שיגרום לי להרגיש חם ונעים בפנים ויגרום לי לצחוק זה ה- Go-to שלי.

9 – מי הם הסופרים האהובים עליך?

כיום, אני מעריצה את  Kayley Loring, Melanie Summers, Lucy Lennox וMay Archer.

10 – אם היית יכול להפוך את אחד מספריך לסרט – איזה ספר היית בוחר?

אני חושבת שזה יהיה הספר – Rockaway Bride. הספר עוסק בכלה שבורחת שנחטפת על ידי כוכב רוק, היא הופכת את היוצרות ושניהם בסופו של דבר מוצאים את עצמם ברוד טריפ לאורך אירופה בזמן שהיא מנסה לעשות דברים מהבקט ליסט שלה. כל כך כיף!

יעל ועקנין

עורכת ספרותית, בלוגרית ותולעת ספרים

שיתוף

דילוג לתוכן