ראיון עם הסופרת טיגן האנטר

אודות הסופרת:

טיגן האנטר גדלה במיזורי אך מתגוררת כיום בדרום קרוליינה עם בעלה חייל המארינס לשעבר שם היא מבלה את ימיה בתחנונים לחתול. היא חיה על קפה, פיצה וסרקזם. כשהיא לא כותבת תוכלו למצוא עושה בינג' סדרות במיוחד סדרת על טבעי ומגרש ביתי. היא אוהבת מזג אויר קריר, קונה יותר ספרים ממה שאי פעם תוכל לקרוא ואף פעם לא אומרת לא לבראוניז.

שאלות לסופרת טיגן האנטר

1 – האם תמיד רצית להיות סופרת?

בערך. כשהייתה צעירה מאוד רציתי לשלב את אהבתי לכתיבה ולקריאה ולעבוד במגזין מוזיקה בתפקיד משולב של עריכה וכתיבה

2 – כשאת מתחילה סדרת ספרים – האם את יודע מראש מי יהיו הזוגות שיופיעו בספרים הבאים? את יודעת מה תהיה העלילה?

זה תלוי. בסדרה האחרונה שלי Roommate Romps ידעתי מי הן הדמויות שלי, עם מי הם יהיו בסוף ואת העלילה עוד לפני שהתחלתי את הספר Loathe Thy Neighbor (הראשון בסדרה). בדרך כלל אני אוהבת שיש לי רעיון למוטיב לפני שאני מתחילה את הסדרה.      

3 – האם כתבת ספר והחלטת לא לפרסם אותו?

לא, לשמחתי זה עדיין לא קרה לי.

4 – האם יהיה נושא שלעולם לא תכתבי עליו?

אני לא יכולה לראות את עצמי נוגעת בנושא רציני במיוחד. כבר נגעתי בנושאים כבדים בעבר, אבל אני אוהבת לשמור על הספרים שלי קלילים וכיפיים. אז לא דבר עצוב או כבד מידי.

5 – לפי מה את בוחרת כריכה לספר?

לספרי הרומן העכשווי שלי הלכתי על כריכה עם זוגות כי זה מה שאני מחפשת ברומנים עכשווים. בקומדיות הרומנטיות שלי אני נוטה לדבוק בגבר בלבד על הכריכה. אני מנסה למצוא משהו למצוא משהו שממש יקפוץ בכריכה כמו שם הספר, הצבע או הפונט.

6 – מאיפה קיבלת את ההשראה לסיפורים?

בכל מקום! לפעמים זה שיחה פשוטה שהייתה לי או ששמעתי בסטארבקס. לפעמים זה מחלום. מעולם לא ביססתי ספר שלם על החיים שלי אבל לפעמים אני שואלת כמה אלמנטים.

7 – מי הזוג האהוב עליך שכתבת עליו?

אני יודעת שאנחנו לא אמורים לבחור מועדפים והרבה סופרים יגידו "הזוג שאני כותב עליו כרגע" אבל אפילו עד היום, זק ודיליה (Zach and Delia) מהספר Let’s Get Textual הם הזוג המועדף עליי. כנראה בגלל שהם כל כך מזכירים לי את בעלי ואותי.

8 – כמה זמן לוקח לך לכתוב ספר אחד?

הפעם הכי מהירה שסיימתי ספר היה 16 ימים. אחרים לקחו לי חודשיים. זה באמת תלוי בסיפור.

9 – מה הז'אנר שאתה הכי אוהב לקרוא?

רומנים! אני אוהבת את זה ותמיד אהבתי. אני קוראת מגיל צעיר ואני לא אוכל לוותר על כך אף פעם.

10 – אם היית יכול להפוך את אחד מספריך לסרט – איזה ספר היית בוחר?

אני חושבת שאוהב לראות את סדרת ה- Texting הופכת לסדרת טלווזיה. אני חושבת שלדמויות המלוהקות יהיה ממש כיף עם דינמיקה טובה. אבל למען האמת, אני לא אכעס אם כל אחת מהסדרות שלי יהפכו לסדרת טלווזיה או סרט.  

יעל ועקנין

עורכת ספרותית, בלוגרית ותולעת ספרים

שיתוף

דילוג לתוכן