סיבולת – איימי דואז

הניקוד שלי לספר

5/5

תקציר:

הוא דחה אותה. היא מתעבת אותו. עכשיו הם צריכים לשקר לכולם ולהעמיד פנים שהם דווקא מחבבים זה את זה.

 

טאנר האריס, הילד הרע והמזוקן של עולם הכדורגל, מעביר את ימיו בדילוגים ממיטה אחת לאחרת, אבל כשהוא כמעט נתפס על ידי הפפראצי עירום לחלוטין ברחובות לונדון, הוא מבין שימי ההוללות שלו נגמרו.

דוקטור בל ריאן חשבה בעבר שטאנר האריס הוא בדיוק מה שהיא צריכה בשביל להקל את המתח מעבודתה האינטנסיבית כרופאה כירורגית, אבל כשהכדורגלן המופקר ביותר בלונדון דוחה אותה, היחסים ביניהם הופכים ליחסי שנאה לוהטים.

הגורל מתערב כדי לקשור את חייהם יחד, והם נאלצים למצוא דרך להסתדר כדי להציל את שמם ואת הקריירות שלהם. זעם הופך לתשוקה, והיצרים מתלהטים כשהם מבינים שהם לא רק מתאהבים – הם צונחים צניחה חופשית לעבר יעד לא ידוע, ואין להם גם את הסיבולת הנדרשת כדי לשמור את הידיים שלהם לעצמם.

הסקירה שלי:

אחרי הספר הראשון בסדרה – האתגר – המשכתי הלאה לספר השני וחשבתי שיהיה קשה לו להיות טוב כמו הקודם.

אז מלבד הדמויות, שהן אותן דמויות כמו הספר הקודם רק שבספר הזה טאנר, התאום של קמדן מהספר האתר ובל, החברה הטובה של אינדי הם הכוכבים הראשיים בספר הזה.

וזה דיי משעשע ששני דמויות משניות חשובות הפכו לדמויות ראשיות בספר הזה ושני הדמויות הראשיות מהספר הקודם הפכו למשניות וחשובות בספר הזה.

זה בהחלט משהו שהסופרת עשתה בצורה חלקה וטובה.

טאנר, הוא מאוד וולגרי ושטוח, לפחות כך זה מצטייר בהתחלה. הוא באמת לא בוחל באמצעים כשהוא נמצא כל ערב עם מישהי אחרת וגם אם זה אומר שזה להשוות בין אחיות – מי טובה יותר במיטה. כן, נשמע רע מאוד.

בנוסף, טאנר הוא דיי ילדותי. הוא מסרב להתבגר ולא רואה סיבה לעשות את זה במיוחד עכשיו שאח שלו, קאם (קמדן), עזב את קבוצת הכדורגל שהם שיחקו יחד ועבר לקבוצה אחרת.

קשה לו עם השינוי הזה. הם תאומים. הם היו אחד בתחת של השני גם בבית וגם בעבודה (הכדורגל) ועכשיו הוא מבלה הרבה זמן לבד וכל המצב משפיע עליו לרעה. גם מבחינת המשחק שלו וגם ההתנהגות הלא זהירה שלו שכל יום יש כתבה אחרת עליו בעיתון.

בל, את בל אהבתי עוד מהספר הקודם. מה שאני לא בטוחה שאוכל לומר על טאנר.

בל רופאה שהתחילה התמחות בתחום שכל כך קרוב לליבי! היא מנתחת עוברים כשהם עוד ברחם אימם! היא מצליה תינוקות ואימהות ונותנת לעוברים ש"לא ישרדו בחוץ" את הצ'אנס כן להיוולד ולהיות בריאים. אני חושבת שכל עמוד שתיאר את העבודה שלה עשה לי צמרמורת של ממש.

ולא רק אני חושבת כך, גם טאנר.

המפגש שלהם התחיל עוד בספר הקודם אבל הוא היה סתמי ולא ממש המשיך למשהו חיובי (לא אגלה לכם למה למי שלא קראה את הספר האתגר) ועכשיו הם צריכים ללמוד איך להסתדר כי זה מה שיציל את הקריירה של טאנר וגם את של בל.

אז מלבד הרעיון שלא הכי מקורי (שוב, לא אגלה לכם מהו) הסופרת כן נתנה לזה צד מקורי ומעניין.

מה ששמתי לב בספר הקודם, הרגשתי הרבה יותר בספר הזה – הכתיבה איכותית, הדמויות טובות ועמוקות וכל כך אנושיות ומקוריות שזה מדהים.

מלבד הכתיבה הטובה ולמרות השפה האנגלית בריטית שקצת שוברת שיניים (קראתי ת זה באנגלית), הדיאלוגים פשוט מצוינים. הם זורמים, הם מצחיקים וממש אפשר לדמיין את הטון של כל מילה שנאמרת שם. זה מדהים וזה משהו שאני מאוד מעריכה אצל סופרים.

הקשר שלהם היה מצחיק, מעצבן, מוערך, מבורך, גרוע וממש אבל ממש חזק וטוב! ולגרום לכל הרגשות האלו (שלנו כקוראים) במהלך קריאת הספר זה מטורף. אתה לא באמת יודע מה יבוא הלאה אבל אתה יודע שמשהו כן יקרה והצפייה לזה לא גורעת מהספר והכי חשוב – אין דרמה מוגזמת! בדיוק כמו בספר הקודם, אין פה דרמה שמושכת את הספר סתם. אין פה "הפתעה" לא נעימה שפתאום משנה את הרגשות או ההחלטות של הזוג. יש פה משהו שעובד. ועובד טוב ובאמת שאני ממש מחכה להמשיך לספר הבא – על האח הקטן שלהם – כי עד כה הסופרת הזו הדהימה אותי ביכולות שלה.

הספר הזה מצוין לא פחות מהראשון ולקרוא שניים כאלו טובים באותה סדרה זה פשוט תענוג!

ספר 1 – האתגר
ספר 2 – סיבולת
ספר 3 – נופל ברשת
ישנם עוד כ-4 ספרים בסדרה הזו שטרם תורגמו.

לחצו כאן לראיון עם הסופרת

יעל ועקנין

עצמאית, בלוגרית ותולעת ספרים

שתף סקירה

דילוג לתוכן