His Holiday Pact – Ayla Asher

הניקוד שלי לספר

4.5/5

תקציר:

Who knew a fake holiday relationship could be so fun?

Kayla Summers has had enough of her mother’s insistence that she find a man and get married. At thirty-three, she’s a successful attorney and has a fantastic life. Knowing her mother will grill her constantly over the upcoming holidays about her single existence, she dreads the visits home.

Carter Manheim is a self-proclaimed bachelor, dead set on seducing every beautiful woman in Manhattan. And why not? His parents’ disastrous marriage and divorce proved that lifelong commitments just aren’t viable. As his mother’s health worsens, his only wish is to give her one last happy holiday, even if it entails bringing home a girlfriend.

When Kayla’s sexy neighbor proposes they take each other home for the holidays as fake partners, she’s floored. However, getting her mother off her back is her number one priority and she agrees to the arrangement. Now, if she can only keep her heart from becoming emotionally entangled with the player of the century, she’ll be just fine…

הסקירה שלי:

ספר שכתוב בגוף שלישי. עם POV גם ושלו וגם שלה – מיוחד בפני עצמו. סיפור שכביכול מוכר – זיוף יחסים כדי לתת נחת להורים שלה וגם שלו. אה וכמובן הם שכנים. לא חברים טובים מי יודע מה אבל לא אויבים גם.
קרטר- הוא חתיך על חלל, שחקן עם שיירה של בחורות שעוברות במסדרון אחרי לילה איתו.

קיילה – בכלל לא דוגמנית, אפילו טיפה מלאה עם חזה יחסית גדול ואפילו טוסיק.
אמא שלה משגעת אותה שהיא צריכה כבר למצוא מישהו.
גם אמא של קרטר רוצה כבר לראות אותו עם מישהי כי היא גוססת מסרטן ורוצה לדעת שהוא יסתדר בחיים.
הם מחליטים ללוות אחד את השנייה בחגים הקרובים רק כדי שההורים יירגעו – סו פאר, מוכר ורגיל. אבל כשמתחילים בקריאה מבינים שזה לאו דווקא תבניתי ורגיל.

‏אולי זה בגלל הגוף השלישי, אולי זה בגלל הכתיבה השונה אבל הסופרת הוציאה מהדמויות רגש כל כך חזק שבאמת נהניתי מכל מילה בספר הזה.
‏נהניתי מהסיפור שהיה מאוד כנה. דמויות כנות ואמיתיות. בלי דרמה מיותרת ושטויות אלא סיפור יפה שהלך והתפתח עם מכשולים כמו שיש בכל סיפור אבל עם HEA מחמם את הלב.

נ.ב – יש לסדרה הזו עוד שני ספרים – השני אחריו הוא – Her Valentine Surprise – לחצו על השם וקראו את הסקירה לספר כל כך מיוחד, שונה ומרגש עם גיבור מושלם ו-בתול!

הספר השלישי בסדרה הוא – Her Patriotic Prince – לחצו על השם וקראו את הסקירה לספר טוב עם גיבור שהוא חייל וגיבורה שתכירו ותתאהבו בה כבר בספר הראשון בסדרה.

ספר 1 – His Holiday Pact  

ספר 2 – Her Valentine Surprise

ספר 3 – Her Patriotic Prince

לחצו כאן לראיון עם הסופרת

יעל ועקנין

עצמאית, בלוגרית ותולעת ספרים

שתף סקירה

דילוג לתוכן